İşlem devam ediyor...
İşlem devam ediyor, lütfen bekleyiniz..
Sıra | Ders Kodu | Ders İsmi | P1 | P2 | P3 | P4 | P5 | P6 | P7 | P8 | P9 | P10 | P11 |
1 | MAT13151 | MATEMATİK-I | 1 | 1 | 1.5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1.5 |
2 | OTP13101 | MOTOR TEKNOLOJİSİ | 1.4 | 3 | 3.4 | 1.8 | 1.8 | 1.2 | 1 | 1.8 | 1 | 1.4 | 1.8 |
3 | UNV13027 | İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ | 1.3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1.3 | 1 | 1.3 | 2 |
4 | UNV13101 | TÜRK DİLİ-I | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
5 | UNV13103 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
6 | UNV13111 | TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3.4 | 1.8 | 1 | 1 | 1 | 1.8 |
7 | UNV16109 | İNGİLİZCE-I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
8 | FIZ13155 | UYGULAMALI OTOMOTİV FİZİĞİ | 2 | 1.7 | 1.3 | 2 | 1.3 | 1.3 | 2 | 3 | 3.7 | 1.7 | 3 |
9 | UNV19101 | AKADEMİK TÜRKÇE | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
10 | MAT13152 | MATEMATİK-II | 1 | 1 | 1.5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1.5 |
11 | UNV16110 | İNGİLİZCE-II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
12 | UNV16020 | MESLEKİ İNGİLİZCE - I | 3.2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
13 | UNV13104 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
14 | UNV13102 | TÜRK DİLİ-II | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
15 | STAJ13001 | YAZ STAJI (20 İŞ GÜNÜ) | 3.4 | 3.4 | 4.2 | 5 | 5 | 3.6 | 4 | 3.6 | 4 | 4.6 | 4.4 |
16 | OTP13104 | DİZEL MOTORLAR | 1.2 | 2 | 2 | 1.4 | 1.4 | 2.2 | 1 | 1.6 | 1.6 | 1 | 1 |
17 | OTP13102 | BUJİ ATEŞLEMELİ MOTORLAR | 2.2 | 3.6 | 3.4 | 2.8 | 1.6 | 2.6 | 2.2 | 2.2 | 2.4 | 3.2 | 3.4 |
18 | OTP13207 | OTOMOTİV ELEKTRİĞİ | 3 | 1.8 | 2 | 2.2 | 1.3 | 1.5 | 1.3 | 2.7 | 1.7 | 2.8 | 3.8 |
19 | OTP13205 | ISITMA VE SOĞUTMA SİSTEMLERİ | 2 | 2 | 2.2 | 2.2 | 1.8 | 1.5 | 1.8 | 2.3 | 2 | 1.7 | 3 |
20 | OTP13201 | GÜÇ AKTARMA ORGANLARI | 1.2 | 2.2 | 3 | 2.2 | 1.3 | 2.2 | 1 | 2 | 1.8 | 1.8 | 1 |
21 | OTP13203 | HAREKET KONTROL SİSTEMLERİ | 2.4 | 3.2 | 2.8 | 3.6 | 1 | 1.6 | 1.8 | 2 | 2.6 | 3 | 1.6 |
22 | MYO21201 | GÖNÜLLÜLÜK ÇALIŞMALARI | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
23 | OTP16221 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÇİZİM | 3.6 | 3.6 | 3.8 | 4 | 4.2 | 4.4 | 4.2 | 3.8 | 3.6 | 3.8 | 4.4 |
24 | OTP13219 | YEDEK PARÇA VE GARANTİ YÖNETİMİ | 1.8 | 1.8 | 3 | 2 | 1.6 | 2.2 | 2.6 | 2.4 | 2 | 1.4 | 1.4 |
25 | OTP13217 | MALZEME SEÇİMİ | 1 | 2.8 | 2 | 1.8 | 1 | 2 | 1.2 | 1.8 | 1 | 1.4 | 1.6 |
26 | OTP13215 | ARAÇ DİAGNOSTİĞİ | 2 | 1.8 | 1.6 | 2.4 | 2.2 | 1.6 | 2.4 | 2.2 | 1.8 | 2.2 | 2.4 |
27 | OTP13213 | MESLEK RESMİ | 1.2 | 3 | 2.6 | 4.2 | 1.8 | 4.2 | 2.2 | 1 | 1.6 | 1 | 2 |
28 | OTP13211 | MAKİNE BİLİMİ VE ELEMANLARI | 1.2 | 2.2 | 1.8 | 2 | 1.4 | 1.2 | 2.2 | 3.6 | 3 | 3.4 | 2.8 |
29 | OTP13209 | EMİSYON KONTROL SİSTEMLERİ | 2 | 1.7 | 1.8 | 2 | 1.3 | 1.2 | 1.5 | 2.5 | 1.5 | 2.3 | 3 |
30 | OTP13204 | TAŞITLAR MEKANİĞİ | 2 | 1.8 | 1.8 | 2.2 | 1.3 | 1.7 | 2.2 | 2.5 | 3.7 | 1.7 | 3 |
31 | OTP13206 | MOTOR TEST VE AYARLARI | 2.2 | 1.5 | 3 | 2.7 | 2.7 | 2 | 1.8 | 2.3 | 2.3 | 2 | 1.5 |
32 | STAJ13002 | YAZ STAJI (20 İŞ GÜNÜ) | 3.4 | 3.4 | 4.2 | 5 | 5 | 3.6 | 4 | 3.6 | 4 | 4.6 | 4.4 |
33 | OTP13202 | ALTERNATİF MOTORLAR VE YAKIT SİSTEMLERİ | 2.3 | 2.5 | 2.5 | 3 | 1.7 | 1.7 | 3.3 | 3.2 | 1.2 | 1.7 | 2 |
34 | OTP13208 | TERMODİNAMİK | 2 | 1.8 | 2.2 | 2.2 | 1.3 | 1.7 | 2.8 | 3.5 | 3.8 | 1.7 | 3 |
35 | OTP13210 | OTOMOTİV ELEKTRONİĞİ | 2 | 2 | 2.2 | 2.7 | 1.7 | 1.7 | 1.3 | 2.2 | 2.2 | 1.5 | 3 |
36 | OTP13212 | OTOMOTİVDE YENİ TEKNOLOJİLER | 2.3 | 2 | 2.2 | 2.8 | 2.2 | 2 | 2.5 | 2.3 | 1.7 | 1.8 | 3 |
37 | OTP13214 | SERVİS VE BAKIM | 3 | 2.2 | 4.7 | 3.5 | 2.7 | 2.7 | 3 | 3.2 | 2.2 | 3 | 2 |
38 | OTP13216 | OTOMOTİV ÖLÇME TEKNİĞİ | 2.3 | 1.8 | 2.3 | 2.5 | 1.5 | 1.8 | 1.8 | 4.2 | 2.8 | 4 | 3.5 |
39 | OTP13218 | KONFOR SİSTEMLERİ | 2.8 | 1.5 | 3.5 | 3 | 3 | 3 | 2.7 | 2.3 | 2 | 3.2 | 3.5 |
40 | UNV13021 | MESLEKİ İNGİLİZCE-II | 3 | 2.2 | 1.4 | 2.4 | 3.2 | 3.4 | 3.4 | 3.6 | 3.4 | 3.2 | 3.8 |
Program yeterliklerinin tüm dersler bazında desteklenme düzeyi (40 derse ait 246 adet öğrenim çıktısı) | %39.2 | %40.8 | %45.4 | %46.4 | %37.6 | %40.6 | %40.6 | %45.4 | %44.8 | %42.2 | %47.6 |