Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
1 |
Tüketici ve tüketiciye dair genel kavramlar ve tanımlamalar |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
2 |
Tüketici davranışlarındaki farklı yaklaşımlar, güncel teoriler ve tartışmalar |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
3 |
Tüketici davranışlarındaki farklı yaklaşımlar, güncel teoriler ve tartışmalar |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
4 |
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar ve Konumlandırma |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
5 |
Motivasyon ve Kişilik Özellikleri |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
6 |
Tüketici Algı ve Tutumları |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
7 |
Öğrenme |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
8 |
Ara Sınav |
- |
- |
9 |
Tüketici Sosyolojisi: Sosyal etkilenme, Referans grupları ve Fısıltı pazarlaması |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
10 |
Tüketici Antropolojisi: Değerler, Yaşam biçimi, Kültür |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
11 |
Marka ve Marka Bağımlılığı |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
12 |
Yiyecek içecek işletmelerinde Menü ve Tüketici Tercihleri |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
13 |
Tüketici karar verme süreci |
Anlatım, sunum, tartışma |
Yavuz Odabaşı, Tüketici Davranışları, Mediacat Yayıncılık, Yayınevi Genel Dizisi, 2004. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition, 12/E Michael R. Solomon |
14 |
Proje/sunum |
Sunum |
Sunum |
15 |
Tekrar |
- |
- |
|