Ders Genel Bilgileri
Ders Kodu |
AKTS |
T+U+L |
Kredi |
Ders Türü |
IKT15804 |
3 |
0+2 |
0 |
Zorunlu |
Ders Linki (Türkçe) :
|
Ders Linki (İngilizce) :
|
Dersin Dili |
Türkçe |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Dersin Amacı |
Bilimsel araştırma ve yayın faaliyetleri kapsamında, öğrenciye ileri becerilerin kazandırılması, sunum becerileri ve görsel işitsel araç kullanım yetkinliğinin geliştirilmesidir |
Dersin İçeriği |
Sunumlar vb. |
Dersin Ön Koşulları |
Dersin ön koşulu bulunmamaktadır. |
Dersin Koordinatörü |
Prof. Dr. Ünal ÇAĞLAR |
Dersi Verenler |
Doç. Dr. Baki ÇAKIR |
Dersin Yardımcıları |
N/A |
Staj Durumu |
Yok |
|
Dersin Kaynakları
Kaynaklar |
Scott Gordon, Sosyal Bilimler Tarihi ve Felsefesi, çev. Hasan T. Kösebalaban ve Ümit Tatlıcan, İstanbul: Küre Yayınları, 2020. |
Notlar |
KLU SBE, Tez Yazım Kılavuzu, Sunum Hazırlama Teknikleri. |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
- |
Ödev |
- |
|
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler | % 0 |
---|
Mühendislik Bilimleri | % 0 |
---|
Mühendislik Tasarımı | % 0 |
---|
Sosyal Bilimler | % 100 |
---|
Eğitim Bilimleri | % 0 |
---|
Fen Bilimleri | % 0 |
---|
Sağlık Bilimleri | % 0 |
---|
Alan Bilgisi | % 0 |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
Yarı Yıl Çalışmaları |
Sayısı |
Katkı |
Ara Sınav |
0 |
% 0 |
Kısa Sınav |
0 |
% 0 |
Ödev |
0 |
% 0 |
Devam |
0 |
% 0 |
Uygulama |
14 |
% 50 |
Proje |
0 |
% 0 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
0 |
% 0 |
Arazi Çalışması |
0 |
% 0 |
Atölye Çalışması |
0 |
% 0 |
Laboratuvar |
0 |
% 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama |
14 |
% 50 |
Toplam |
28
|
% 100
|
|
AKTS Hesaplama İçeriği |
Etkinlik |
Sayısı |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü |
Ders Süresi |
14 |
2 |
28 |
Sınıf Dışı Ç. Süresi |
14 |
2 |
28 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
0 |
0 |
0 |
Ödevler |
2 |
20 |
40 |
Ara Sınavlar |
0 |
0 |
0 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
|
96 | AKTS Kredisi : 3
|
|
Ders Konuları
Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
1 |
Seminer ve Tez Hazırlama Teknikleri |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
2 |
Sunum Teknikleri |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
3 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
4 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
5 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
6 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
7 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
9 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
10 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
11 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
12 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
13 |
Ödev Sunumu |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
Basılı ve elektronik kaynaklar |
14 |
KLU Sosyal Bilimler Enstitüsü Tez Yazım Kurallarının uygulanması |
|
|
|
Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
# |
Açıklama |
1 |
Öğrencilerin araştırma becerisini geliştirebilmeleri. |
2 |
Öğrencilerin planlama becerisini geliştirebilmeleri. |
3 |
Öğrencilerin problem çözme becerisini geliştirebilmeleri. |
4 |
Öğrencilerin uygulama becerisini geliştirebilmeleri. |
5 |
Öğrencilerin teoriyi uygularken karşılaştıkları sorunları değerlendirebilmeleri. |
|
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
|
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P5 |
P6 |
P7 |
P8 |
P9 |
P10 |
P11 |
Ö1 |
5 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Ö2 |
2 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 2 | 4 | 3 | 3 |
Ö3 |
3 | 2 | 1 | 3 | 5 | 1 | 2 | 3 | 2 | 4 | 3 |
Ö4 |
3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 4 |
Ö5 |
1 | 4 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 |
|
Katkı Düzeyi: 0:Yok 1:Çok Düşük 2:Düşük 3:Orta 4:Yüksek 5:Çok Yüksek