1 |
Dersin tanıtımı, kullanılacak gerekli malzemelerin dökümü ve dersin disiplini ile ilgili genel açıklamalar. |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR |
2 |
Tasarım ilkelerinden nokta, tanımı ve uygulamaların yapılması |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR |
3 |
Tasarım ilkelerinden çizgi, tanım ve yaratıcı çizgisel çalışmaların yapılması |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR |
4 |
Çizgi ile hacim anlatımı, hareketli, üç boyutlu çizim uygulamaları, Çizgisel çeşitlilik birliktelikleri ile ilgili kompozisyonlar. |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR |
5 |
Tasarım ilkelerinden; görsel denge- ritm, boşluk-doluluk oranları, şekil zemin ilişkileri, etkinlik konuları anlatım ve uygulama. |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER |
6 |
Tasarım ilkelerinden birlik- denge – egemenlik konuları ile ilgili çalışmaların yapılması |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER |
7 |
Tasarım ilkelerinden doku, tanım ve uygulama Doku ile biçim, form ilişkileri, yaprak çalışması ile ilgili çalışmaların yapılması |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER |
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Öğrencilerin getireceği, natürel bir nesnenin doku ve renk öğelerini kullanılarak resmedilmesi. |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER |
10 |
SOYUTLAMA Nedir? Biçimin Soyutlanması |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER |
11 |
Temel basit geometrik formların kurallı perspektif ile çizilmesi. Nesne, Işık ve gölge ilişkisi. |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Mimarlık, Form ve Geometri, Esin ONAT |
12 |
Öğrencilerin getireceği, en az 4 farklı malzemeden, doku çalışması uygulaması. |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR |
13 |
Mekan- form – strüktür uygulamaları |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR Mimarlık, Form ve Geometri, Esin ONAT |
14 |
Final İçin Mekan- form – strüktür uygulamaları |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR Mimarlık, Form ve Geometri, Esin ONAT |
15 |
Final İçin Mekan- form – strüktür uygulamaları |
Anlatım, ödev, tartışma, beyin fırtınası, problem çözme. |
Temel Sanat Eğitimi, Faruk ATALAYER Temel Tasarım, İ. Hulusi GÜNGÖR Mimarlık, Form ve Geometri, Esin ONAT |
16 |
Final |
|
|