Ders Genel Bilgileri
| Ders Kodu |
AKTS |
T+U+L |
Kredi |
Ders Türü |
| IMT15109 |
5 |
4+0 |
4 |
Seçmeli |
|
Ders Linki (Türkçe) :
|
|
Ders Linki (İngilizce) :
|
| Dersin Dili |
Türkçe |
| Dersin Düzeyi |
Lisans |
| Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
| Dersin Türü |
Seçmeli |
| Dersin Amacı |
Der Lerner soll sich selbst vorstellen, alltägliche Situationen ausdrücken. |
| Dersin İçeriği |
Begrüßung, mündliche Wiederholung und sich vorstellen, Verb sein, Fragestellung mit sein, Negation von sein, mündliche Übungen mit |
| Dersin Ön Koşulları |
|
| Dersin Koordinatörü |
|
| Dersi Verenler |
Öğr.Gör. SERPİL AKYAZI |
| Dersin Yardımcıları |
|
| Staj Durumu |
Yok |
|
Dersin Kaynakları
| Kaynaklar |
Wörterbuch |
| Notlar |
Schritte 1 |
| Döküman |
- |
| Ödev |
|
|
Ders Yapısı
| Matematik ve Temel Bilimler | % 0 |
|---|
| Mühendislik Bilimleri | % 0 |
|---|
| Mühendislik Tasarımı | % 0 |
|---|
| Sosyal Bilimler | % 50 |
|---|
| Eğitim Bilimleri | % 0 |
|---|
| Fen Bilimleri | % 0 |
|---|
| Sağlık Bilimleri | % 0 |
|---|
| Alan Bilgisi | % 50 |
|
| Değerlendirme Ölçütleri |
| Yarı Yıl Çalışmaları |
Sayısı |
Katkı |
| Ara Sınav |
1 |
% 40 |
| Kısa Sınav |
0 |
% 0 |
| Ödev |
0 |
% 0 |
| Devam |
0 |
% 0 |
| Uygulama |
0 |
% 0 |
| Proje |
0 |
% 0 |
| Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
% 60 |
| Arazi Çalışması |
0 |
% 0 |
| Atölye Çalışması |
0 |
% 0 |
| Laboratuvar |
0 |
% 0 |
| Sunum/Seminer Hazırlama |
0 |
% 0 |
| Toplam |
2
|
% 100
|
|
| AKTS Hesaplama İçeriği |
| Etkinlik |
Sayısı |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü |
| Ders Süresi |
15 |
4 |
60 |
| Sınıf Dışı Ç. Süresi |
15 |
3 |
45 |
| Ara Sınavlar |
1 |
15 |
15 |
| Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
30 |
30 |
| |
150 | AKTS Kredisi : 5
|
|
Ders Konuları
| Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Döküman |
| 1 |
Begrüßung |
Shritte 1 |
Schritte 1 |
| 2 |
Mündliche Wiederholug |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 3 |
Verb sein |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 4 |
Fragestellung mit sein |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 5 |
Negation von sein |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 6 |
mündliche Übungen mit sein. |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 7 |
Das Verb haben |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 8 |
Fragestellung mit haben |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 9 |
mündliche Übungen |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 10 |
Prüfung |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 11 |
Gegenwart |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 12 |
irregulare Verben |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 13 |
Akkusativ |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 14 |
Antwort auf wohin? |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 15 |
mündliche Wiederholung |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
| 16 |
Prüfung |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
|
Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
| # |
Açıklama |
| 1 |
Kelime bilgilerini arttırabilme |
| 2 |
Başlangıç seviyesindeki okuma metinlerini okuyabilme |
| 3 |
Başlangıç seviyesinde basit metinler yazabilme |
| 4 |
Temel Almanca kalıplarıyla günlük hayatta konuşabilme |
| 5 |
Dialogda konuşabilme |
|
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
| |
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P5 |
P6 |
P7 |
P8 |
P9 |
P10 |
P11 |
P12 |
P13 |
P14 |
|
Ö1 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Ö2 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Ö3 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Ö4 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Ö5 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Katkı Düzeyi: 0:Yok 1:Çok Düşük 2:Düşük 3:Orta 4:Yüksek 5:Çok Yüksek