Ders Genel Bilgileri
Ders Kodu |
AKTS |
T+U+L |
Kredi |
Ders Türü |
IMT15109 |
5 |
4+0 |
4 |
Seçmeli |
Ders Linki (Türkçe) :
|
Ders Linki (İngilizce) :
|
Dersin Dili |
Türkçe |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Türü |
Seçmeli |
Dersin Amacı |
Der Lerner soll sich selbst vorstellen, alltägliche Situationen ausdrücken. |
Dersin İçeriği |
Begrüßung, mündliche Wiederholung und sich vorstellen, Verb sein, Fragestellung mit sein, Negation von sein, mündliche Übungen mit |
Dersin Ön Koşulları |
|
Dersin Koordinatörü |
|
Dersi Verenler |
Öğr.Gör. SERPİL AKYAZI |
Dersin Yardımcıları |
|
Staj Durumu |
Yok |
|
Dersin Kaynakları
Kaynaklar |
Wörterbuch |
Notlar |
Schritte 1 |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
- |
Ödev |
|
|
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler | % 0 |
---|
Mühendislik Bilimleri | % 0 |
---|
Mühendislik Tasarımı | % 0 |
---|
Sosyal Bilimler | % 50 |
---|
Eğitim Bilimleri | % 0 |
---|
Fen Bilimleri | % 0 |
---|
Sağlık Bilimleri | % 0 |
---|
Alan Bilgisi | % 50 |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
Yarı Yıl Çalışmaları |
Sayısı |
Katkı |
Ara Sınav |
1 |
% 40 |
Kısa Sınav |
0 |
% 0 |
Ödev |
0 |
% 0 |
Devam |
0 |
% 0 |
Uygulama |
0 |
% 0 |
Proje |
0 |
% 0 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
% 60 |
Arazi Çalışması |
0 |
% 0 |
Atölye Çalışması |
0 |
% 0 |
Laboratuvar |
0 |
% 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama |
0 |
% 0 |
Toplam |
2
|
% 100
|
|
AKTS Hesaplama İçeriği |
Etkinlik |
Sayısı |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü |
Ders Süresi |
15 |
4 |
60 |
Sınıf Dışı Ç. Süresi |
15 |
3 |
45 |
Ara Sınavlar |
1 |
15 |
15 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
30 |
30 |
|
150 | AKTS Kredisi : 5
|
|
Ders Konuları
Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
1 |
Begrüßung |
Shritte 1 |
Schritte 1 |
2 |
Mündliche Wiederholug |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
3 |
Verb sein |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
4 |
Fragestellung mit sein |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
5 |
Negation von sein |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
6 |
mündliche Übungen mit sein. |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
7 |
Das Verb haben |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
8 |
Fragestellung mit haben |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
9 |
mündliche Übungen |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
10 |
Prüfung |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
11 |
Gegenwart |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
12 |
irregulare Verben |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
13 |
Akkusativ |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
14 |
Antwort auf wohin? |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
15 |
mündliche Wiederholung |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
16 |
Prüfung |
Shritte 1 |
Shritte 1 |
|
Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
# |
Açıklama |
1 |
Kelime bilgilerini arttırabilme |
2 |
Başlangıç seviyesindeki okuma metinlerini okuyabilme |
3 |
Başlangıç seviyesinde basit metinler yazabilme |
4 |
Temel Almanca kalıplarıyla günlük hayatta konuşabilme |
5 |
Dialogda konuşabilme |
|
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
|
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P5 |
P6 |
P7 |
P8 |
P9 |
P10 |
P11 |
P12 |
P13 |
P14 |
Ö1 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö2 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö3 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö4 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö5 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Katkı Düzeyi: 0:Yok 1:Çok Düşük 2:Düşük 3:Orta 4:Yüksek 5:Çok Yüksek