2 |
Araştırma Probleminin Belirlenmesi |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Tayşir, Eyüp Aygün (2019). Bu Tez Nasıl Bitecek? Lisansüstü Öğrencileri İçin Araştırma Kılavuzu, İletişim Yayınları, 3. Baskı. (s.9-33) ve (s. 35-58). |
3 |
*Kuramsal Arka Plan, Teori, Araştırma Amaçları, Araştırma Modeli ve Hipotezler |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Tayşir, Eyüp Aygün (2019). Bu Tez Nasıl Bitecek? Lisansüstü Öğrencileri İçin Araştırma Kılavuzu, İletişim Yayınları, 3. Baskı. (s.59-108). |
4 |
Araştırma Tasarımının Planlanması: Keşifsel Araştırma (Odak Grup ve Derinlemesine Mülakat) |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı. (s. 31-37, 47-61). |
5 |
Araştırma Tasarımının Planlanması: Keşifsel Araştırma (İkincil Veri) |
Anlatım ve Soru-Cevap |
*Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı. (65-77) |
6 |
Araştırma Tasarımının Planlanması: Gözlem |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı.(115-129) |
7 |
Araştırma Tasarımının Planlanması: Anket Yöntemi |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı.(s. 81-98) |
8 |
Arasınav |
- |
- |
9 |
Araştırma Tasarımının Planlanması: Deney Yöntemi |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı.(s.133-145) |
10 |
Ölçme ve Ölçekleme |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı.(s.149-169) |
11 |
Anket ve Anket Formu Tasarımı |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı. (173-186) |
12 |
Örnekleme Süreci ve Yöntemleri |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı. (s.191-206) *Tayşir, Eyüp Aygün (2019). Bu Tez Nasıl Bitecek? Lisansüstü Öğrencileri İçin Araştırma Kılavuzu, İletişim Yayınları, 3. Baskı. (s. 114-124) |
13 |
Bilimsel Araştırmalarda Hata ve Ölçme Doğruluğu |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı. (s.103-110, 164-165) |
14 |
Verinin Hazırlanması ve Veri Analizi |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Gegez, A. Ercan (2019). Pazarlama Araştırmaları. Beta Basım, 6. Baskı. (s .211-275) |
15 |
Sonuç ve Raporlama ve Bilimsel Yazım Kuralları ve Etik |
Anlatım ve Soru-Cevap |
Okumuş, Abdullah. Bilimsel Araştırma Teknikleri. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzak |
16 |
Yarı Yıl Sonu Sınavı/Final Sınavı |
- |
Derste incelenmiş olan tüm döküman ve sunumlar |