1 |
Temel İstatistik Kavramları |
Temel İstatistiksel Kavramlar |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 3-13. |
2 |
SPSS Programı Menüleri |
Verilerin Toplanması |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 19-26 ve 13-16. |
3 |
Verilerin Analize Hazırlanması |
Verilerin İşlenmesi |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 13-16 ve 28-47 Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 369-384 |
4 |
Betimleyici ve Çıkarımcı İstatistik |
Ortalamalar |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 51-71. Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 384-419. |
5 |
Faktör ve Güvenilirlik Analizi |
Değişkenlik |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 73-113. Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 527-546. |
6 |
Hipotez Testleri - t-testi, QUIZ 1 |
İndeksler |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 117-124 ve 134-139. Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 479-487 |
7 |
Tek Faktörlü Varyans Analizi (ANOVA) |
İndeksler |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 124-134 Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 487-494 |
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Çok Faktörlü ANOVA (Faktöriyel ANOVA) |
Olasılık |
Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 494-505 |
10 |
ANCOVA (Kovaryans Analizi) ve MANOVA |
Olasılık |
Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 506-513 Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 513-527 |
11 |
Korelasyon ve Regresyon Analizi |
Olasılık |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 141-179. Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 547-616 |
12 |
Çoklu Regresyon Analizi |
Tesadüfi Değişkenler |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 141-179. Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 547-616 |
13 |
Yapısal Eşitlik Modellemesi- KISA SINAV 2 (QUIZ 2) |
Olasılık Dağılımları |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 141-179. Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 547-616 |
14 |
Parametrik Olmayan İstatiksel Testler |
Olasılık Dağılımları |
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 183-198. Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. Sayfa: 448-478 |
15 |
Kalitatif Analizler ve İstatiksel Bulguların Raporlanması |
|
Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. Sayfa: 201-208 |
16 |
Yıl Sonu Sınavı |
|
•Durmuş, Beril; Yurtkoru, Serra; Çinko, Murat (2019) . Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi. The Kitap Yayınları. •Gegez, A. Ercan; Gegez E. Eser (2023). Pazarlama Araştırmaları: Metodolojik Yaklaşım. Beta Basım, 1. Baskı. |