| 1 |
Yapı malzemelerinin tanımı ve sınıflandırılması |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 2 |
Hidrolik bağlayıcılar (Çimento) |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 3 |
Hidrolik Bağlayıcılar (Kireç-Alçı) |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 4 |
Beton tanımı ve sınıflaması |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 5 |
Ahşap yapı malzemeleri ve özellikleri |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 6 |
Yapıda kullanılan metal malzemeler, Çelik ve diğerleri |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 7 |
Kiremit tuğla teknolojisi ve üretilen mamuller ve gazbeton ürünler. |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 8 |
Ara Sınav |
Yazılı Sınav |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 9 |
Isı yalıtım malzemelerinin sınıflandırılması |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 10 |
Ses yalıtım malzemelerinin sınıflandırılması |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, EvÖdevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 11 |
Su yalıtım malzemelerinin sınıflandırılması |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, Ev Ödevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 12 |
Gazbeton ve kullanım alanları |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, Ev Ödevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 13 |
Boya ve Boya teknolojisi |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, Ev Ödevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 14 |
Boya malzemeleri ve kullanımı, korunması. |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, Ev Ödevi |
Ders notları ve kaynakları, Yönetmelik ve Şartnameler |
| 15 |
Bitümlü Malzemeler |
Anlatım, Sunum, Soru-Cevap, Ev Ödevi |
Ders Notları, Slaytlar |