1 |
Ders Bilgilendirme, Marka Kavramı ve Tanımı |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,AnkaraDr. Fatma ATIGAN, Marka Yönetimi, Nobel Akademi |
2 |
Marka Tarihi, Marka Türleri |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,AnkaraDr. Fatma ATIGAN, Marka Yönetimi, Nobel Akademi |
3 |
Marka Bileşenleri: Marka Kimliği ve Marka Kişiliği |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
4 |
Marka Bileşenleri: Marka İmajı ve Marka Değeri; Marka Denkliği |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
5 |
Marka Güveni, Marka Tutumu |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
6 |
Marka Yönetim Süreci |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
7 |
Marka Oluşturma Stratejileri |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
8 |
Ara Sınav |
- |
- |
9 |
Marka iletişimi ve Reklam, Marka İletişimi ve Halkla İlişkiler |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
10 |
Elektronik (Dijital) Marka Yönetimi, Marka Koruması ve Tescili |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,AnkaraDr. Fatma ATIGAN, Marka Yönetimi, Nobel Akademi |
11 |
Pazarlama ve İlgili Temel Kavramlar |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
12 |
Pazarlama Kavramı, Pazarlama Anlayışında Değişim |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
13 |
Pazarlama Yönetimi |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
14 |
Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi, Pazar Fırsatları ve Değerlendirilmesi |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
15 |
Pazar Bilgi Sistemleri, Pazarlama Stratejileri |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |
16 |
Pazar Bilgi Sistemleri, Pazarlama Stratejileri |
Anlatım ve Soru-Cevap |
S. Bora Çavuşoğlu,Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri,Nobel Akademi,Ankara |