| Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Döküman |
| 1 |
Destinasyon tanıtımı ve kapsamı |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 2 |
Destinasyon örgütleri |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 3 |
Turizm ve Destinasyon Özellikleri |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 4 |
Başarılı destinasyonların özellikleri |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 5 |
Ülke destinasyonları Anlatım, Tartışma |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 6 |
Bölge destinasyonları |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 7 |
Kent destinasyonları |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 8 |
Kültürel ve doğal destinasyonlar |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 9 |
vize |
- |
- |
| 10 |
Destinasyon pazarlaması |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 11 |
Destinasyon markası ve markalaşma |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 12 |
Destinasyon imajı |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 13 |
Ülke, bölge, kentlerin imaj örnekleri |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 14 |
Destinasyon İletişimi ve tutundurma |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
| 15 |
Destinasyon Seçimi ve Karar verme süreci |
ders anlatımı, farklı kaynaklardan hazırlanmış slaytlar |
Özdemir, Gökçe, Destinasyon Yönetim ve Pazarlaması, Detay Yayıncılık,Ankara, 2014.Marketing and Managing Tourism Destinations,Alastair Morrison ,Routledge,2013 |
|