İNGİLİZCE DİL BİLGİSİ II

Ders Genel Bilgileri

Ders Kodu AKTS T+U+L Kredi Ders Türü
SKP16108 2 2+0 2 Zorunlu
Ders Linki (Türkçe) :
Ders Linki (İngilizce) :
Dersin Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Ön Lisans
Öğretim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu derste öğrenciye dolaysız anlatımlarda cümleleri ve sıkça kullanılan tabirleri anlayabilme (örneğin kişinin kendisiyle, ailesiyle, alışverişle, iş ve yakın çevreyle ilgili bilgiler); basit ve rutin durumlarda anlaşabilme, bilindik ve alışıldık konuların basit ve doğrudan aktarımını yapabilme; basit anlatımlarla geldiği yeri, eğitimini, yakın çevresini ve doğrudan ihtiyaca yönelik durumları anlatabilme becerilerinin kazandırılması amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği Past Simple of be; past simple regular and irregular; there is / there are ; there was / there were; countable and uncountable nouns; quantifiers; comparative and superlatives; adverbs; present perfect
Dersin Ön Koşulları -
Dersin Koordinatörü -
Dersi Verenler Öğr. Gör. NİHAN İÇÖZ
Dersin Yardımcıları -
Staj Durumu Yok

Dersin Kaynakları

Kaynaklar English File Elementary Students Book (4th Edition). Oxford University Press;English File Elementary Workbook (4th Edition). Oxford University Press.
Notlar English File Elementary Students Book (4th Edition). Oxford University Press; English File Elementary Workbook (4th Edition). Oxford University Press.
Ön Hazırlık ve Dokümanlar -
Ödev -

Ders Yapısı

Matematik ve Temel Bilimler% 0
Mühendislik Bilimleri% 0
Mühendislik Tasarımı% 0
Sosyal Bilimler% 100
Eğitim Bilimleri% 0
Fen Bilimleri% 0
Sağlık Bilimleri% 0
Alan Bilgisi% 0
Değerlendirme Ölçütleri
Yarı Yıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Kısa Sınav 0 % 0
Ödev 0 % 0
Devam 0 % 0
Uygulama 0 % 0
Proje 0 % 0
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Arazi Çalışması 0 % 0
Atölye Çalışması 0 % 0
Laboratuvar 0 % 0
Sunum/Seminer Hazırlama 0 % 0
Toplam 2 % 100
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Ara Sınavlar 1 1 1
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 1 1
Kısa Sınav 0 0 0
  58 | AKTS Kredisi : 2

Ders Konuları

Hafta Konu Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık ve Dokümanlar
1 Past Simple of verb be Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 7; Diğer Kaynaklar
2 Past Simple of verb be Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 7; Diğer Kaynaklar
3 Past Simple regular and irregular verbs Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite8; Diğer Kaynaklar
4 Past Simple regular and irregular verbs Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 8; Diğer Kaynaklar
5 Countable & Uncountable Nouns Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 9; Diğer Kaynaklar
6 Quantifiers Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 9; Diğer Kaynaklar
7 Tekrar Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 9; Diğer Kaynaklar
8 Ara Sınav - Ders Kitabı Ünite 7-9; Diğer Kaynaklar
9 Comparative Adjectives Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma
10 Superlative Adjectives Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 10; Diğer Kaynaklar
11 Comparative and Superlatives Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 10; Diğer Kaynaklar
12 Adverbs Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 11; Diğer Kaynaklar
13 Present Perfect;ever/never;Past Participles;take/ get Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 12; Diğer Kaynaklar
14 yet/just;Tenses;Transport and Travel Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 12; Diğer Kaynaklar
15 Genel Tekrar Düz anlatım, sunu, soru-cevap, tartışma Ders Kitabı Ünite 7-12; Diğer Kaynaklar
16 Final sınavı - Ders Kitabı Ünite 7-12; Diğer Kaynaklar

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:

# Açıklama
1 Dolaysız anlatımlarda cümleleri ve sıkça kullanılan tabirleri kullanabilme. (örneğin kişinin kendisiyle, ailesiyle, alışverişle, iş ve yakın çevreyle ilgili bilgiler).
2 Basit ve rutin durumlarda anlaşabilir, bilindik ve alışıldık konuların basit ve doğrudan aktarımını yapabilme
3 Basit anlatımlarla geldiği yeri, eğitimini, yakın çevresini ve doğrudan ihtiyaca yönelik durumları anlatabilme.
4 Öğrenciler basit düzeydeki mentinleri okuyabilir ve metinle ilgili soruları cevaplayabilme.
5 Öğrenciler basit düzeydekendileri ve yakın çevresiyle ilgili soruları cevaplayabilme.

Dersin Program Çıktılarına Katkısı

  P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10
Ö1 1111111511
Ö2 1111111511
Ö3 1111111511
Ö4 1111111511
Ö5 1111111511

Katkı Düzeyi: 0:Yok     1:Çok Düşük     2:Düşük     3:Orta     4:Yüksek     5:Çok Yüksek