1 |
Nicel araştırmanın temel kavramları |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
2 |
Nicel ve nitel araştırma yöntemlerinin karşılaştırılması |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
3 |
Nicel araştırmanın önemi |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
4 |
Nicel araştırmada analiz |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
5 |
Nicel araştırmada gözlem |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
6 |
Anket geliştirme süreci |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
7 |
İstatistiksel kavramlar I |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
İstatistiksel kavramlar II |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
10 |
Sosyolojide SPSS kullanımı |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
11 |
Verilerin analizi I |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
12 |
Verilerin analizi II |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
13 |
Sonuçların değerlendirilmesi |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
14 |
Değerlendirme |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
15 |
Gündelik Hayatta Veriyi Görmek |
öğretim yöntemi (anlatım, proje, tartışma) ve teknikleri (soru-cevap, beyin fırtınası) |
Neuman, W. L. (2008). Toplumsal araştırma yöntemleri: Nitel ve nicel yaklaşımlar (2. Cilt, 2. bs. Çev. Sedef Özge). İstanbul: Yayınodası. |
16 |
Final |
|
|