Ders Genel Bilgileri
Ders Kodu |
AKTS |
T+U+L |
Kredi |
Ders Türü |
STAJ16002 |
8 |
0+0 |
0 |
Zorunlu |
Ders Linki (Türkçe) :
|
Ders Linki (İngilizce) :
|
Dersin Dili |
İngilizce |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin turizm sektöründe mesleki deneyimler edinmelerini sağlamaktır. |
Dersin İçeriği |
Staj programı öğrencinin turizm sektöründe yöneleceği alana ilişkin mesleki deneyim edinmesine yöneliktir. |
Dersin Ön Koşulları |
|
Dersin Koordinatörü |
DOÇ. DR. NİLÜFER VATANSEVER TOYLAN |
Dersi Verenler |
DOÇ. DR. NİLÜFER VATANSEVER TOYLAN |
Dersin Yardımcıları |
ARŞ. GÖR. DAMLA ERDEM |
Staj Durumu |
Yok |
|
Dersin Kaynakları
Kaynaklar |
Ders notları dersin hocası tarafından verilecektir. |
Notlar |
Staj Yönergesi, http://oidb.klu.edu.tr/Yardimci_Sayfalar/194-staj-yonergeleri.klu. |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
- |
Ödev |
|
|
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler | % 0 |
---|
Mühendislik Bilimleri | % 0 |
---|
Mühendislik Tasarımı | % 0 |
---|
Sosyal Bilimler | % 100 |
---|
Eğitim Bilimleri | % 0 |
---|
Fen Bilimleri | % 0 |
---|
Sağlık Bilimleri | % 0 |
---|
Alan Bilgisi | % 0 |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
Yarı Yıl Çalışmaları |
Sayısı |
Katkı |
Ara Sınav |
0 |
% 0 |
Kısa Sınav |
0 |
% 0 |
Ödev |
0 |
% 0 |
Devam |
0 |
% 0 |
Uygulama |
1 |
% 100 |
Proje |
0 |
% 0 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
0 |
% 0 |
Arazi Çalışması |
0 |
% 0 |
Atölye Çalışması |
0 |
% 0 |
Laboratuvar |
0 |
% 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama |
0 |
% 0 |
Toplam |
1
|
% 100
|
|
AKTS Hesaplama İçeriği |
Etkinlik |
Sayısı |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü |
Sınıf Dışı Ç. Süresi |
3 |
80 |
240 |
Ders Süresi |
0 |
0 |
0 |
Ödevler |
0 |
0 |
0 |
Ara Sınavlar |
0 |
0 |
0 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
0 |
0 |
0 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
|
240 | AKTS Kredisi : 8
|
|
Ders Konuları
Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
1 |
İşletmenin tanınması ve oryantasyon eğitimi |
STAJ |
STAJ |
2 |
İşletmenin tanınması ve oryantasyon eğitimi |
STAJ |
STAJ |
3 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak |
STAJ |
STAJ |
4 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak |
STAJ |
STAJ |
5 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak |
STAJ |
STAJ |
6 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak/ İstenirse diğer bir departmana geçiş yapmak |
STAJ |
STAJ |
7 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak |
STAJ |
STAJ |
8 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak |
STAJ |
STAJ |
9 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak |
STAJ |
STAJ |
10 |
Günlük Rutinleri Öğrenmeye Başlamak, işleyişe yardımcı Olmak/ İstenirse diğer bir departmana geçiş yapmak |
STAJ |
STAJ |
11 |
İlgili departmanda daha önce yardımcı olduğu görevleri tek başına yerine getirmek |
STAJ |
STAJ |
12 |
İlgili departmanda daha önce yardımcı olduğu görevleri tek başına yerine getirmek |
STAJ |
STAJ |
13 |
İlgili departmanda daha önce yardımcı olduğu görevleri tek başına yerine getirmek |
STAJ |
STAJ |
14 |
İşbaşı eğitimi raporununun yazılması ve dosyanın tamamlanması |
STAJ |
STAJ |
|
Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
# |
Açıklama |
1 |
Turizm işletmesinde çalıştığı bölümün diğer bölümlerle ilişkilerini tanımlar. |
2 |
İşletmenin yer aldığı endüstriyel çevre elemanları ile ilişkilerini anlatır |
3 |
Bulunduğu bölümün işleyişinin etkinleştirilmesi hakkında değerlendirmede bulunur. |
4 |
Çalıştığı bölümün sorunlarını tanımlar. |
5 |
Soyut düşünce yapısına hakim olarak, somut olaylara bağlayabilmek ve çözümleri taşıyabilmek |
|
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
|
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P5 |
P6 |
P7 |
P8 |
P9 |
P10 |
P11 |
P12 |
P13 |
Ö1 |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Ö2 |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Ö3 |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Ö4 |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Ö5 |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|
Katkı Düzeyi: 0:Yok 1:Çok Düşük 2:Düşük 3:Orta 4:Yüksek 5:Çok Yüksek