Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
1 |
Müşteri Kavramı |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
2 |
Pazarlama Yaklaşımları |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
3 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Gelişimi |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
4 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla İlişkisi |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
5 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
6 |
Müşter İlişkileri Yönetiminin Yapısı |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
7 |
Müşteri lişkileri Yönetiminde Pazarlama Stratejileri |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
8 |
Müşteri İlişkilerinde Pazarlama Stratejileri (devamı) |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
9 |
Ara sınav |
- |
- |
10 |
ilişkisel pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetiminde Kullanılan Yönetim Stratejileri |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
11 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Çağrı Merkezleri |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
12 |
Şikayet Yönetimi |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
13 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminde BaşarıFaktörleri |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
14 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçümü |
Anlatım, Tartışma |
Baş, Mehmet; Tolon, Metehan; Aktepe, Cemalettin. 2013. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
15 |
Final sınavı |
|
- |
|