Ders Genel Bilgileri
| Ders Kodu |
AKTS |
T+U+L |
Kredi |
Ders Türü |
| TRF19303 |
6 |
4+0 |
4 |
Zorunlu |
|
Ders Linki (Türkçe) :
|
|
Ders Linki (İngilizce) :
|
| Dersin Dili |
İngilizce |
| Dersin Düzeyi |
Lisans |
| Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
| Dersin Türü |
Zorunlu |
| Dersin Amacı |
Bu derste öğrenciye İngilizce kendilerini ifade edebilmeleri ve sunum yetenekleri geliştirmeleri amaçlanmaktadır. |
| Dersin İçeriği |
Reading Passages and Powerpoint Presentation |
| Dersin Ön Koşulları |
- |
| Dersin Koordinatörü |
- |
| Dersi Verenler |
Öğr. Gör. Ercüment TÜRKSES |
| Dersin Yardımcıları |
- |
| Staj Durumu |
Yok |
|
Dersin Kaynakları
| Kaynaklar |
Oxford English For Careers Tourism by Robin Walker and Keith Harding |
| Notlar |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| Döküman |
- |
| Ödev |
- |
|
Ders Yapısı
| Matematik ve Temel Bilimler | % 0 |
|---|
| Mühendislik Bilimleri | % 0 |
|---|
| Mühendislik Tasarımı | % 0 |
|---|
| Sosyal Bilimler | % 0 |
|---|
| Eğitim Bilimleri | % 0 |
|---|
| Fen Bilimleri | % 0 |
|---|
| Sağlık Bilimleri | % 0 |
|---|
| Alan Bilgisi | % 100 |
|
| Değerlendirme Ölçütleri |
| Yarı Yıl Çalışmaları |
Sayısı |
Katkı |
| Ara Sınav |
1 |
% 40 |
| Kısa Sınav |
0 |
% 0 |
| Ödev |
0 |
% 0 |
| Devam |
0 |
% 0 |
| Uygulama |
0 |
% 0 |
| Proje |
0 |
% 0 |
| Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
% 60 |
| Arazi Çalışması |
0 |
% 0 |
| Atölye Çalışması |
0 |
% 0 |
| Laboratuvar |
0 |
% 0 |
| Sunum/Seminer Hazırlama |
0 |
% 0 |
| Toplam |
2
|
% 100
|
|
| AKTS Hesaplama İçeriği |
| Etkinlik |
Sayısı |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü |
| Ders Süresi |
15 |
4 |
60 |
| Sınıf Dışı Ç. Süresi |
15 |
2 |
30 |
| Ara Sınavlar |
1 |
40 |
40 |
| Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
50 |
50 |
| |
180 | AKTS Kredisi : 6
|
|
Ders Konuları
| Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Döküman |
| 1 |
Reading passage - On the Menu |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 2 |
Reading passage - The Home of Olive |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 3 |
Reading passage - A Taste of Caribbean |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 4 |
Reading Passage-Animals and Language |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 5 |
Reading Passage-Ocean Giants |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 6 |
Reading Passage-History Detectives |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 7 |
Reading Passage-Secrets of Pharaohs |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 8 |
Reading Passage-A body in the Mountains |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 9 |
Reading Passage-Great Destinations |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 10 |
Reading Passage-Big City Travel |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 11 |
Reading Passage-Postcards from India |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 12 |
Reading Passage-Storms |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 13 |
Reading Passage-When Disaster Strikes |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
| 14 |
Reading Passage-Superstorm |
Anlatım ve sunum tekniği |
Reading Explorer 2. National Geographic. |
|
Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
| # |
Açıklama |
| 1 |
Öğrenciler belirli bir bölge hakkında İngilizce sunum yapabileceklerdir |
| 2 |
Öğrenciler muhtelif düzeydeki okumaları yapabilecek ve çevirebileceklerdir |
| 3 |
Öğrenciler sektörel anlamda hedef dildeki gereklilikleri tanımlayabilecekler ve bunları muhtelif durumlarda sergileyebileceklerdir |
| 4 |
Öğrenciler sektörel anlamda hedef dildeki gereklilikleri tanımlayabilecekler ve bunları muhtelif durumlarda sergileyebileceklerdir |
| 5 |
Öğrenciler sektörel anlamda hedef dildeki gereklilikleri tanımlayabilecekler ve bunları muhtelif durumlarda sergileyebileceklerdir |
|
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
| |
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P5 |
P6 |
P7 |
P8 |
P9 |
P10 |
P11 |
P12 |
P13 |
P14 |
P15 |
|
Ö1 |
5 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 5 | 1 | 1 | 2 | 2 |
|
Ö2 |
5 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 |
|
Ö3 |
5 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 5 | 2 | 1 | 2 | 2 |
|
Ö4 |
5 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 5 | 2 | 1 | 2 | 2 |
|
Ö5 |
5 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 5 | 2 | 1 | 2 | 2 |
|
Katkı Düzeyi: 0:Yok 1:Çok Düşük 2:Düşük 3:Orta 4:Yüksek 5:Çok Yüksek