Ders Genel Bilgileri
Ders Kodu |
AKTS |
T+U+L |
Kredi |
Ders Türü |
UNV18205 |
4 |
4+0 |
4 |
Zorunlu |
Ders Linki (Türkçe) :
|
Ders Linki (İngilizce) :
|
Dersin Dili |
Türkçe |
Dersin Düzeyi |
Ön Lisans |
Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Dersin Amacı |
Bu derste öğrenciye somut ihtiyaçları dile getiren günlük hayattaki alışıldık ifadeleri ve basit cümleleri anlayabilme ve bunlarla kendini ifade edebilme; kendini ve başkalarını tanıtabilme, başka insanların kişisel bilgilerine yönelik (nerde oturdukları, kimleri tanıdıkları gibi) sorular sorabilme ve bu türden sorulara yanıt verebilme; konuştuğu kişilerin yavaş ve anlaşılır konuşmaları ve yardıma hazır olmaları halinde basit şekilde anlaşabilme becerilerinin kazandırılması amaçlanmaktadır. |
Dersin İçeriği |
be-statements and yes/no questions; present simple-statements, adverbs of frequency, present simple questions; have/has-statements, questions and short answers, some/any, there is/there are statements, questions and short answers, present continuous-statements, questions and short answers, can/can’t-statements, questions and short answers, present simple and present continuous |
Dersin Ön Koşulları |
YOK |
Dersin Koordinatörü |
Dr. Öğr. Üyesi Tacettin Turgay |
Dersi Verenler |
Öğr.Gör. Dr. CÜNEYT BİLDİK |
Dersin Yardımcıları |
- |
Staj Durumu |
Yok |
|
Dersin Kaynakları
Kaynaklar |
Workbook, dictionary, Audio Cd |
Notlar |
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Paul Seligson. English File Elementary Student's Book, Third Edition, Oxford Press |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
http://personel.klu.edu.tr/cuneyt.bildik |
Ödev |
- |
|
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler | % 0 |
---|
Mühendislik Bilimleri | % 0 |
---|
Mühendislik Tasarımı | % 0 |
---|
Sosyal Bilimler | % 100 |
---|
Eğitim Bilimleri | % 0 |
---|
Fen Bilimleri | % 0 |
---|
Sağlık Bilimleri | % 0 |
---|
Alan Bilgisi | % 0 |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
Yarı Yıl Çalışmaları |
Sayısı |
Katkı |
Ara Sınav |
1 |
% 40 |
Kısa Sınav |
0 |
% 0 |
Ödev |
0 |
% 0 |
Devam |
0 |
% 0 |
Uygulama |
0 |
% 0 |
Proje |
0 |
% 0 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
% 60 |
Arazi Çalışması |
0 |
% 0 |
Atölye Çalışması |
0 |
% 0 |
Laboratuvar |
0 |
% 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama |
0 |
% 0 |
Toplam |
2
|
% 100
|
|
AKTS Hesaplama İçeriği |
Etkinlik |
Sayısı |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü |
Ders Süresi |
14 |
4 |
56 |
Sınıf Dışı Ç. Süresi |
14 |
4 |
56 |
Ödevler |
0 |
0 |
0 |
Ara Sınavlar |
1 |
1 |
1 |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
|
114 | AKTS Kredisi : 4
|
|
Ders Konuları
Hafta |
Konu |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık ve Dokümanlar |
1 |
1 verb be, subject pronouns, possessive adjectives |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
2 |
1 verb be, subject pronouns, possessive adjectives |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
3 |
2 a/an plurals, adjectives, imperatives, lets |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
4 |
3 present simple, word order in questions |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
5 |
4 Whose, possessive s, prepositions of time and place, adverbs and expressions of frequency, Quiz 1 |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
6 |
5 can-cant, present continuous, simple or continuous |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
7 |
6 object pronouns, like verbing, revision: be or do? |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
8 |
Ara sınav |
- |
Course book/workbook |
9 |
7 Past simple: be, regular-irregular verbs |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
10 |
8 Past simple: be, regular-irregular verbs, there is/are/was/were, some-any |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
11 |
9 countable-uncountable, quantifiers, comparative adjectives |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
12 |
10 superlative adjectives, be going to, Quiz 2 |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
13 |
11 adverbs, verbs to infinitive, articles |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
14 |
12 present perfect, perfect or past, revision |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
15 |
General revision |
ANLATIM SORU CEVAP |
Course book/workbook |
16 |
Final sınavı |
- |
Course book/workbook |
|
Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
# |
Açıklama |
1 |
İhtiyaçlara yönelik konularda kısa rutin konuşmalarla iletişim kurar. |
2 |
Günlük konularda kısa rutin konuşmalarla iletişim kurar. |
3 |
Basit ve bilindik konulara ilişkin sorular sorar ve bu türden sorulara yanıt verir. |
4 |
Yaşadığı olayları betimler. |
5 |
Basit öyküler anlatır. |
6 |
Kısa ifadelerle ihtiyaca yönelik temel mal ve hizmetleri edinme sürecini tarif eder. |
7 |
Günlük yaşam ve deneyimlere ilişkin 2-3 paragraflık basit metinleri anlar. |
8 |
Kişisel deneyim ve günlük ihtiyaçlara yönelik fikir ve bilgileri yazılı olarak ifade eder. |
9 |
Basit yazılarla, olay, öykü, geleceğe ilişkin plan ve benzeri konuları anlatır. |
10 |
Günlük yaşama ilişkin talimat ve emirleri tanır ve uygular. |
11 |
Rutin günlük iletişim için yeterli sözcük bilgisine sahiptir. |
|
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
|
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P5 |
P6 |
P7 |
P8 |
P9 |
P10 |
P11 |
P12 |
P13 |
P14 |
P15 |
P16 |
P17 |
P18 |
P19 |
Ö1 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö2 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö3 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö4 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö5 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö6 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö7 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö8 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö9 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö10 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ö11 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Katkı Düzeyi: 0:Yok 1:Çok Düşük 2:Düşük 3:Orta 4:Yüksek 5:Çok Yüksek