İNGİLİZCE-II

Ders Genel Bilgileri

Ders Kodu AKTS T+U+L Kredi Ders Türü
UNV20106 3 3+0 3 Zorunlu
Ders Linki (Türkçe) :
Ders Linki (İngilizce) :
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans
Öğretim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu derste öğrenciye dolaysız anlatımlarda cümleleri ve sıkça kullanılan tabirleri anlayabilme (örneğin kişinin kendisiyle, ailesiyle, alışverişle, iş ve yakın çevreyle ilgili bilgiler); basit ve rutin durumlarda anlaşabilme, bilindik ve alışıldık konuların basit ve doğrudan aktarımını yapabilme; basit anlatımlarla geldiği yeri, eğitimini, yakın çevresini ve doğrudan ihtiyaca yönelik durumları anlatabilme becerilerinin kazandırılması amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği Olmak fiili; Kontrol altına alma; Geniş zaman; Varlığı ifade eden; Yer edatları; Yetenek göstermek; Geçmiş zaman; Düzensiz fiiller; Zaman ifadeleri; Say/Sayılmayan isimler; Karşılaştırmak; Mevcut Sürekli; İyelik zamirleri; Amac belirtmek; Sıfatlar zarflar; Etkisi hala süren geçmiş zaman; Ülkeler; Gündelik nesneler; Aile; yiyecek ve içecek; Meslekler; Boş zaman etkinlikleri; Odalar; Evdeki eşyalar; Şehirdeki yerler; Ülkeler ve diller; ilişkiler; Kıyafetler; İnsanları Tanımlamak; Hava; Duyguları tarif etmek; Geçmiş ortaçlar
Dersin Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü -
Dersi Verenler Öğr. Gör. Aysun BULUNUZ
Dersin Yardımcıları -
Staj Durumu Yok

Dersin Kaynakları

Kaynaklar Thomson, A.J. and Martinet, A.V. 1983. A Practical English Grammar. 3rd edition. Oxford: Oxford University Press.
Notlar Ders Kitabı (Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.) Yardımcı Kitap (Soars, Liz and John. New Headway Elementary Workbook. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.) Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
Ön Hazırlık ve Dokümanlar -
Ödev -

Ders Yapısı

Matematik ve Temel Bilimler% 0
Mühendislik Bilimleri% 0
Mühendislik Tasarımı% 0
Sosyal Bilimler% 100
Eğitim Bilimleri% 0
Fen Bilimleri% 0
Sağlık Bilimleri% 0
Alan Bilgisi% 0
Değerlendirme Ölçütleri
Yarı Yıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 0 % 40
Kısa Sınav 0 % 0
Ödev 0 % 0
Devam 0 % 0
Uygulama 0 % 0
Proje 0 % 0
Yarıyıl Sonu Sınavı 0 % 60
Arazi Çalışması 0 % 0
Atölye Çalışması 0 % 0
Laboratuvar 0 % 0
Sunum/Seminer Hazırlama 0 % 0
Toplam 0 % 100
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü
Ders Süresi 14 3 42
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 3 42
Ödevler 3 1 3
Ara Sınavlar 1 3 3
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 3 3
Kısa Sınav 0 0 0
  93 | AKTS Kredisi : 3

Ders Konuları

Hafta Konu Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık ve Dokümanlar
1 Geçmiş Zaman, olumlu/olumsuz cümleler, soru cümleleri, Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
2 Geçmiş zaman ifadelerini kullanarak kısa hikaye yazımı, temel zarflar, özel günler Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
3 Sayılabilen/Sayılamayan isimler, Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
4 Yemek tarifi, günlük ihtiyaçlar, alışveriş, konuşma alıştırmaları Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
5 Karşılaştırma sıfatları, üstünlük bildiren sıfatlar, Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
6 Yer/yön tarif etme, Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
7 Şimdiki zaman, olumlu/olumsuz cümleler, soru cümleleri Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
8 Ara Sınav Soars, Liz and John. New H Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
9 Şimdiki zaman konu tekrarı, konuyla ilgili alıştırmalar Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
10 Şimdiki zaman ve geniş zamanın karşılaştırılması, ilgili alıştırmalar, Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
11 Gelecek zaman (going to), olumlu cümle yapısı, hava durumu, öneriler Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
12 Yakın Geçmiş Zaman, Olumlu/Olumsuz cümleler, Soru Cümleleri, Geçmiş Zaman Sıfat Fiili Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
13 Yakın Geçmiş Zaman, Olumlu/Olumsuz cümleler, Soru Cümleleri, Geçmiş Zaman Sıfat Fiili Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
14 Yıl boyunca öğrenilen zamanların tekrarı, dönemin ve eğitim-öğretim yılının genel değerlendirmesi Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.
15 Yıl boyunca öğrenilen zamanların tekrarı, dönemin ve eğitim-öğretim yılının genel değerlendirmesi Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print. Soars, Liz and John. New Headway Elementary Student’s Book. the Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2011. Print.

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:

# Açıklama
1 Dolaysız anlatımlarda cümleleri ve sıkça kullanılan tabirleri anlayabilir örneğin kişinin kendisiyle, ailesiyle, alışverişle, iş ve yakın çevreyle ilgili bilgiler
2 Basit ve rutin durumlarda anlaşabilir, bilindik ve alışıldık konuların basit ve doğrudan aktarımını yapabilir
3 Basit anlatımlarla geldiği yeri, eğitimini, yakın çevresini ve doğrudan ihtiyaca yönelik durumları anlatabilir
4 Basit anlatımlarla geldiği yeri, eğitimini, yakın çevresini ve doğrudan ihtiyaca yönelik durumları anlatabilir, anlayabilir.
5 Nereli olduğunu, eğitim durumunu, kendi çevresini ve doğrudan ihtiyaçlarla bağlantılı olan şeyleri, basit anlatımlarla tarif edebilir.

Dersin Program Çıktılarına Katkısı

  P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12 P13
Ö1 3341110000000
Ö2 3341110000000
Ö3 3341110000000
Ö4 3341110000000
Ö5 3341110000000

Katkı Düzeyi: 0:Yok     1:Çok Düşük     2:Düşük     3:Orta     4:Yüksek     5:Çok Yüksek