| 1 |
Genel Bilgilendirme, Giriş ve Temel Kavramlar, Nesneye Yönelik Programlama prensiplerine Genel Bakış |
Anlatım, Tartışma ve Yorumlama |
Öğretim elemanı tarafından sağlanan notlar |
| 2 |
Yazılım Tasarımı ve Mimarisinin Önemi, SLDC Yaklaşımları, SOLID Prensibi, Gereksinim Analizi ve Toplama, Yazılım Tasarımı Temelleri, Yazılım Mimarisi Temelleri |
Anlatım, Tartışma ve Yorumlama |
Öğretim elemanı tarafından sağlanan notlar |
| 3 |
Nesne Yönelimli Tasarım ve UML |
Anlatım ve Uygulama |
Öğretim elemanı tarafından sağlanan notlar |
| 4 |
Nesne Yönelimli Tasarım ile Uygulama Geliştirme |
Anlatım ve Uygulama |
Öğretim elemanı tarafından sağlanan notlar |
| 5 |
Yazılım Tasarım Desenlerine Giriş |
Anlatım ve Uygulama |
Head First Design Kitabı 1. Chapter Okunması |
| 6 |
Yaratımsal Tasarım Desenleri-I (Singleton, Factory) |
Anlatım ve Uygulama |
Head First Design Kitabı 4. ve 5. Chapter Okunması |
| 7 |
Yaratımsal Tasarım Desenleri-II (Abstract Factory, Builder) |
Anlatım ve Uygulama |
Head First Design Kitabı 4. ve 13. Chapter Okunması |
| 8 |
Ara Sınav |
Sınav |
İlk 7 hafta işlenen tüm konulara çalışılması |
| 9 |
Yapısal Tasarım Desenleri-I (Adapter, Bridge) |
Anlatım ve Uygulama |
Head First Design Kitabı 7. ve 13. Chapter Okunması |
| 10 |
Yapısal Tasarım Desenleri-II (Decorator, Composite) |
Anlatım ve Uygulama |
Head First Design Kitabı 3. ve 9. Chapter Okunması |
| 11 |
Davranışsal Tasarım Desenleri-I (Observer, State) |
Anlatım ve Uygulama |
Head First Design Kitabı 10. ve 12. Chapter Okunması |
| 12 |
Davranışsal Tasarım Desenleri-II (Strategy, Visitor) |
Anlatım ve Uygulama |
Head First Design Kitabı 12. ve 13. Chapter Okunması |
| 13 |
MVC Mimarileri, Katmanlı Mimari Yapıları |
Anlatım ve Uygulama |
Öğretim elemanı tarafından sağlanan notlar |
| 14 |
Ders Özeti, Gözden Geçirme ve Dersin Genel Değerlendirilmesi |
Anlatım, Tartışma, Değerlendirme ve Uygulama |
Hazırlık gerekmiyor |
| 15 |
Dönem Projesi Sunumları |
Grup Çalışması, Anlatım ve Uygulama Gösterimi |
Öğrencilerin projelerini hazırlaması |